Ajuda
El nostre equip de helpdesk l’ hi ajudarà a resoldre qualsevol incidència fruit de l’ús dels nostres productes tant programari com a maquinari de gestió horària. Es tracta d’un equip altament qualificat que li brindarà el millor i més resolutiu suport. El nostre compromís és tractar de donar resposta a la majoria de consultes en el día.
Teléfon: 932.08.14.14
Sol·liciti Asistencia per telèfon
Correu: sat@softmachine.es
Sol·liciti Asistencia per correu electrònic
Amb l’objecte d’agilitar i facilitar l’assistència disposem de servei de control remot que permet al tècnic helpdesk abordar l’assistència d’una forma més clara i efectiva mitjançant una connexió ràpida, còmoda i segura
Utilitzi el víncle que mostrem a continuació quan els nostres tècnics li sol·licitin i introdueixi el codi de sessió que li subministraran. Si fruit de l’assistència, es fa necessària la transferència d’arxius de gran grandària, el nostre helpdesk crearà un directori i un accés privat al nostre FTP.
Sol·liciti AQUÍ Control Remot
Asesoramiento Comercial
Asesoramiento Comercial
Softmachine dispone de un amplio equipo comercial de expertos en gestión horaria capaz de adaptarse a las necesidades del cliente, informando y asesorando de manera personalizada a las distintas empresas. Con más de 20 años de experiencia, nuestros comerciales responden de manera rápida y eficaz a su problemática, generando proyectos ajustados a solucionarla y a facilitar la gestión de los RR.HH.
Solicite información o una visita comercial
*Per complir amb el nou RGPD has de llegir i acceptar la nostra política de privacitat