Què necessitem controlar davant d’una emergència?

Abans de començar a explicar les diferents alternatives de recompte en un pla d’emergència és fonamental entendre què és una emergència, els diferents tipus d’emergència definits; conat, parcial o general i comptar amb uns accessos perimetrals securitzats i controlats. És a dir, tenir registrat tot el personal present dins de les instal·lacions, ja sigui personal propi, externs o vistes.

Què necessitem controlar davant d’una emergència?

EXTERNS

integració CAE

gestor documental

Gestió accessos per zona, horari, data ..

Generació de targetes

Lectura de codis QR

PERSONAL PROPI

Control d’accessos perimetral

Gestió d’accessos per zona, hora, data ..

Recompte de personal

Gestió de barreres, portells, portes, .. etc

Sortida lliure en cas d’emergència

VISITES

Punts de reunió

Compliment de la RGPD

Control d’accessos

Generació de targetes

Planificació

Què és un pla d’Emergència?

“El pla d’emergència és la planificació i organització humana per a la utilització òptima dels mitjans tècnics previstos amb la finalitat de reduir a l’mínim les possibles conseqüències humanes i / o econòmiques que puguin derivar de la situació d’emergència”

Pla d’Evacuació
En cas d’emergència, un cop fora de les instal·lacions, és fonamental procedir a un recompte de personal per tal de saber si hi ha alguna persona deslocalitzada que pugui necessitar de l’ajuda dels serveis d’emergències coordinats.
Control d’Accessos i Aforament
Mantingues controlat el nombre de persones presents de manera global i / o localitzada. Securitza els accessos per zona, horari, funció, .. etc. Rep alertes associades a intents d’accés no permesos o si se sobrepassen certs llindars d’aforament prèviament definits.
Z
Recompte per Punt de Reunió
Davant d’una situació d’emergència, i un cop desplegat el pla d’Evacuació, una de les tasques més importants de el Cap d’Emergència és assegurar que tot el personal es troba en el punt de reunió que té associat, i la informació relativa a la resta de punts . En cas de falta, avisarà d’això als serveis coordinats d’ajuda.
Establir ràpid Contacte
En el cas de manca d’algun treballador en el seu punt de reunió, és recomanable que des del mateix programa de recompte, es tingui accés a les dades de contacte de l’treballador (telèfon mòbil, fix, mail, .. etc). Per establir la seva localització en el menor temps possible.
Call Now Button