Què necessitem controlar davant d’una emergència?
Abans de començar a explicar les diferents alternatives de recompte en un pla d’emergència és fonamental entendre què és una emergència, els diferents tipus d’emergència definits; conat, parcial o general i comptar amb uns accessos perimetrals securitzats i controlats. És a dir, tenir registrat tot el personal present dins de les instal·lacions, ja sigui personal propi, externs o vistes.
Què necessitem controlar davant d’una emergència?
EXTERNS
integració CAE
gestor documental
Gestió accessos per zona, horari, data ..
Generació de targetes
Lectura de codis QR
PERSONAL PROPI
Control d’accessos perimetral
Gestió d’accessos per zona, hora, data ..
Recompte de personal
Gestió de barreres, portells, portes, .. etc
Sortida lliure en cas d’emergència
VISITES
Punts de reunió
Compliment de la RGPD
Control d’accessos
Generació de targetes
Planificació
Què és un pla d’Emergència?
“El pla d’emergència és la planificació i organització humana per a la utilització òptima dels mitjans tècnics previstos amb la finalitat de reduir a l’mínim les possibles conseqüències humanes i / o econòmiques que puguin derivar de la situació d’emergència”
Información detallada sobre la privacidad
- Responsable del tratamiento: Softmachine S.L.
- Finalidad: gestionar el envío de información y prospección comercial, relacionada con nuestros servicios y/o productos.
- Legitimación: consentimiento del interesado.
- Destinatarios: no se cederán datos a terceros, salvo obligación legal.
- Derechos: podrá ejercer los derechos de acceso, rectificación, limitación de tratamiento, supresión, portabilidad y oposición al tratamiento de sus datos de carácter personal, así como a la retirada del consentimiento prestado para el tratamiento de los mismos.
- Información adicional: puede consultar la información detallada sobre Protección de Datos en esta página web.