Suport i HelpDesk
Sol·liciti Control Remot:
Ajuda
El nostre equip de helpdesk l’ajudarà a resoldre qualsevol incidència fruit de l’ús dels nostres productes tant programari com a maquinari de gestió horària. Es tracta d’un equip altament qualificat que li brindarà el millor i més resolutiu suport. El nostre compromís és tractar de donar resposta a la majoria de consultes en el dia..
Telèfon: 932.08.14.14
Sol·liciti Asistencia per telèfon
Correu: sat@softmachine.es
Sol·liciti Asistencia per correu electrònic
Control Remot
Amb l’objecte d’agilitar i facilitar l’assistència disposem de servei de control remot que permet al tècnic helpdesk abordar l’assistència d’una forma més clara i efectiva mitjançant una connexió ràpida, còmoda i segura
Utilitzi el víncle que mostrem a continuació quan els nostres tècnics li sol·licitin i introdueixi el codi de sessió que li subministraran. Si fruit de l’assistència, es fa necessària la transferència d’arxius de gran grandària, el nostre helpdesk crearà un directori i un accés privat al nostre FTP
Sol·liciti AQUÍ Control Remot
Sol·liciti ajuda al Departament Tècnic
Información que debes de leer antes de enviar el formulario
- Responsable del tratamiento: Softmachine S.L.
- Finalidad: gestionar el envío de información y prospección comercial, relacionada con nuestros servicios y/o productos.
- Legitimación: consentimiento del interesado.
- Destinatarios: no se cederán datos a terceros, salvo obligación legal.
- Derechos: podrá ejercer los derechos de acceso, rectificación, limitación de tratamiento, supresión, portabilidad y oposición al tratamiento de sus datos de carácter personal, así como a la retirada del consentimiento prestado para el tratamiento de los mismos.
- Información adicional: puede consultar la información detallada sobre Protección de Datos en esta página web.