Soporte Técnico y Helpdesk
Solicite Control Remoto
Correo: sat@softmachine.es
Teléfono: 932.08.14.14
Ajuda
El nostre equip de helpdesk l’ hi ajudarà a resoldre qualsevol incidència fruit de l’ús dels nostres productes tant programari com a maquinari de gestió horària. Es tracta d’un equip altament qualificat que li brindarà el millor i més resolutiu suport. El nostre compromís és tractar de donar resposta a la majoria de consultes en el día.
Teléfon: 932.08.14.14
Sol·liciti Asistencia per telèfon
Correu: sat@softmachine.es
Sol·liciti Asistencia per correu electrònic
Amb l’objecte d’agilitar i facilitar l’assistència disposem de servei de control remot que permet al tècnic helpdesk abordar l’assistència d’una forma més clara i efectiva mitjançant una connexió ràpida, còmoda i segura
Utilitzi el víncle que mostrem a continuació quan els nostres tècnics li sol·licitin i introdueixi el codi de sessió que li subministraran. Si fruit de l’assistència, es fa necessària la transferència d’arxius de gran grandària, el nostre helpdesk crearà un directori i un accés privat al nostre FTP.
Sol·liciti AQUÍ Control Remot
Assessorament Comercial
Asesoramiento Comercial
Softmachine disposa d’un ampli equip comercial d’experts en gestió horària capaç d’adaptar-se a les necessitats del client, informant i assessorant de manera personalitzada a les diferents empreses. Amb més de 20 anys d’experiència, els nostres comercials responen de manera ràpida i eficaç a la seva problemàtica, generant projectes ajustats a solucionar-la i a facilitar la gestió dels RR.HH.